Reklama

Najnowsze

  • 30 czerwca 2020
  • wyświetleń: 2812

Jak działa agencja marketingowa i kiedy warto skorzystać z jej usług?

Materiał partnera:

Rozwój marki online i offline, planowanie kampanii reklamowych czy kreacja materiałów promocyjnych to tylko kilka zadań realizowanych przez specjalistów agencji marketingowych. Jakich korzyści można spodziewać się nawiązując współpracę z profesjonalną firmą marketingową?

Nawet najlepszy produkt czy usługa nie podbije rynku bez przemyślanej strategii promocyjnej. Sprawdź jakie cele możesz realizować wspólnie z agencją marketingu, taką jak adCookie Wrocław.

Czym zajmuje się profesjonalna agencja marketingowa?



Agencja marketingowa to firma specjalizująca się w rozwoju produktów i usług zgodnie z trendami komunikacyjnymi oraz specyfiką nowych technologii. Doświadczeni marketerzy wiedzą doskonale jak tworzyć skuteczne strategie mediowe, promować sklepy internetowe czy aplikacje oraz dbać o atrakcyjny wizerunek w mediach społecznościowych. Jeśli nie wiesz, jak uwolnić potencjał swojej marki, pragniesz budować pozycję lidera w danej branży lub po prostu szukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży, to warto pomyśleć nad współpracą z firmą marketingową.

Jak wygląda współpraca z firmą marketingową?



Usługi agencji marketingowych bywają bardzo zróżnicowane, jednak najważniejszy pozostaje dla nich cel zdefiniowany wspólnie ze zleceniodawcą. Może nim być m.in. kreacja atrakcyjnego wizerunku marki, pozyskiwanie lojalnych klientów, usprawnienie wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie bądź wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług. Odbywa się to na drodze analizy rynku i grupy docelowej, kreacji materiałów promocyjnych (np. tekstów czy banerów reklamowych), dystrybucji treści oraz mierzenia skuteczności działań. Jeśli jesteś ciekaw w jak w 6 miesięcy wygenerowaliśmy 30% wzrost w kampanii content marketingowej sprawdź nasze portfolio na stronie https://adcookie.pl/portfolio/.

Na czym polega kompleksowy marketing 360?



Agencje takie jak adCookie działają w modelu marketingu 360 stopni. Podejście to określa się mianem holistycznego lub full service, gdyż pozwala promować produkty i usługi zarówno w tradycyjnych mediach (np. w prasie czy telewizji), jak i online z wykorzystaniem mediów społecznościowych, blogów, mailingów, aplikacji webowych, urządzeń mobilnych czy reklamy kontekstowej Google AdWords. Dzięki temu agencje marketingu 360 jeszcze skuteczniej docierają do wskazanej grupy odbiorów, a realizacja kampanii w jednym miejscu ułatwia koordynację długofalowych działań ze spójnym, atrakcyjnym przekazem promocyjnym.

Współpraca z agencją marketingową - od czego zacząć?



Wiedza i doświadczenie w marketingu 360 pozwala na skuteczną promocję marki nawet przy niewielkim budżecie reklamowym. Przed kontaktem z agencją marketingu warto zastanowić się nad problemami firmy, opisując swoją sytuację w wiadomości e-mail lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem agencji marketingu. Możesz zostać poproszony również o wypełnienie tzw. briefu - czyli dokumentu ułatwiającego precyzyjne określenie celu współpracy. Dzięki temu już na pierwszym spotkaniu konsultacyjnym eksperci omówią z Tobą dotychczasowe działania reklamowe, przeanalizują identyfikację wizualną oraz doradzą najlepsze rozwiązania marketingowe.